Natürmort Çiziminde Ustalaşan Bir Sessizlik Senfonisi

II. Natürmort Çizimi Nelerdir? III. Natürmort Çizimi IV. Natürmort Çizimi İçin Malzemeler V. Natürmort Çizim Teknikleri VI. Natürmort Çiziminde Kompozisyon VII. Natürmort Çiziminde Tenvir VIII. Natürmort Çiziminde Il IX. Natürmort Çiziminde Görüş açısı Sıkça Sorulan Sorular ANLATIM LSI Açacak Kelimeleri ölüdoğa çizimi II. Natürmort Çizimi Nelerdir? Natürmort çiziminde ustalaşmak III. Natürmort Çizimi çizim IV. Natürmort Çizimi İçin Malzemeler zanaat V. Natürmort Çizim Teknikleri kompozisyon II. Natürmort Çizimi Nelerdir? Natürmort çizimi, kâr, gül yahut aile eşyaları şeklinde durgun nesneleri betim fail dar çizim türüdür. Natürmort çizimler çoğu zaman çizim tekniklerini icra etmek ma kompozisyon ma görüş açısı ilkelerini hatırlamak amacıyla kullanılır. Natürmort çiziminin Rönesans dönemine büyüklüğünde uzanan ayrıntılı dar geçmişi vardır. Yeryüzü meşhur ölüdoğa çizimlerinden bazıları Caravaggio, Jan van Eyck ma Pablo Picasso'nun çizimleridir. Natürmort çizimi sıkıntılı fakat ödüllendirici dar araçtır. Deney, kompozisyon ma görselleştirme iç muhtelif sanatla alakalı becerileri geliştirmek amacıyla kullanılabilir. III. Natürmort Çizimi Natürmort çiziminin çaput Mısırlılara büyüklüğünde […]

Natürmort Çiziminde Ustalaşan Bir Sessizlik Senfonisi

Bir Sessizlik Senfonisi: Natürmort Çiziminde Ustalaşmak

II. Natürmort Çizimi Nelerdir?

III. Natürmort Çizimi

IV. Natürmort Çizimi İçin Malzemeler

V. Natürmort Çizim Teknikleri

VI. Natürmort Çiziminde Kompozisyon

VII. Natürmort Çiziminde Tenvir

VIII. Natürmort Çiziminde Il

IX. Natürmort Çiziminde Görüş açısı

Sıkça Sorulan Sorular

ANLATIM LSI Açacak Kelimeleri
ölüdoğa çizimi
II. Natürmort Çizimi Nelerdir? Natürmort çiziminde ustalaşmak
III. Natürmort Çizimi çizim
IV. Natürmort Çizimi İçin Malzemeler zanaat
V. Natürmort Çizim Teknikleri kompozisyon

Bir Sessizlik Senfonisi: Natürmort Çiziminde Ustalaşmak

II. Natürmort Çizimi Nelerdir?

Natürmort çizimi, kâr, gül yahut aile eşyaları şeklinde durgun nesneleri betim fail dar çizim türüdür. Natürmort çizimler çoğu zaman çizim tekniklerini icra etmek ma kompozisyon ma görüş açısı ilkelerini hatırlamak amacıyla kullanılır.

Natürmort çiziminin Rönesans dönemine büyüklüğünde uzanan ayrıntılı dar geçmişi vardır. Yeryüzü meşhur ölüdoğa çizimlerinden bazıları Caravaggio, Jan van Eyck ma Pablo Picasso'nun çizimleridir.

Natürmort çizimi sıkıntılı fakat ödüllendirici dar araçtır. Deney, kompozisyon ma görselleştirme iç muhtelif sanatla alakalı becerileri geliştirmek amacıyla kullanılabilir.

III. Natürmort Çizimi

Natürmort çiziminin çaput Mısırlılara büyüklüğünde uzanan ayrıntılı ma varlıklı dar zamanı vardır. İlk zamanlarda ölüdoğa çizimleri çoğunlukla tedris arabulucu olarak kullanılıyordu ma sıklıkla fazlaca realist dar tarzda yaratılıyordu. Sadece zaman içinde ölüdoğa çizimi henüz anlatım edici ma sanatla alakalı dar ortama dönüşmeye başladı.

Rönesans döneminde ölüdoğa çizimi yavaşyavaş henüz popüler ağıl geldi ma çoğunlukla tabiatın güzelliğini ma hasadın bereketini betim buyurmak amacıyla kullanıldı. Bu zamanda ölüdoğa çizimler çoğunlukla fazlaca ayrıntılı ma realist bir dille yaratılıyor ma resimlerde sistem olarak kullanılıyordu.

17. yüzyılda ölüdoğa çizimi gelişmeye bitmeme etti ma Hollandalı sanatçılar içinde yavaşyavaş henüz popüler ağıl geldi. Hollanda ölüdoğa çizimleri çoğu zaman gerçekçilikleri ma fer ma hayalet kullanımlarıyla karakterize edilirdi.

18. yüzyılda ölüdoğa çizimi popüler olmaya bitmeme etti ma sanatçılar tarafınca değişik yöntem ma tarzları tecrübe etmek amacıyla çoğunlukla kullanıldı. Işte vakit içinde ölüdoğa çizimleri çoğu zaman henüz organik dar tarzda yaratıldı ma çoğunlukla yevmiye nesnelerin güzelliğini betim buyurmak amacıyla kullanıldı.

19. yüzyılda ölüdoğa çizimi popüler olmaya bitmeme etti ma sanatçılar tarafınca değişik temaları ma fikirleri hatırlamak amacıyla çoğunlukla kullanıldı. Işte vakit içinde, ölüdoğa çizimleri çoğu zaman henüz abstre dar tarzda yaratıldı ma çoğu zaman organik dünyanın güzelliğini betim buyurmak amacıyla kullanıldı.

20. yüzyılda ölüdoğa çizimi gelişmeye bitmeme etti ma sanatçılar tarafınca değişik araç-gereç ma tekniklerle denemeler akdetmek amacıyla çoğunlukla kullanıldı. Işte vakit içinde, ölüdoğa çizimleri çoğu zaman henüz kavramsal dar tarzda yaratıldı ma çoğunlukla zanaat ile hakikat arasındaki ilişkiyi hatırlamak amacıyla kullanıldı.

Okuyun  Karikatürlerde Unutulmaz Kişilikler Geliştiren Karakter Oluşturma

Günümüzde ölüdoğa çizimi bibi popüler dar zanaat formudur ma dünyanın gelişigüzel yerindeki sanatçılar tarafınca uygulanmaktadır. Natürmort çizimleri muhtelif tarzlarda oluşturulabilir ma muhtelif mevzuları betim buyurmak amacıyla kullanılabilir. Natürmort çizimleri tabiatın güzelliğini, hasadın bereketini, bizi çevreleyen yevmiye nesneleri yahut zanaat ile hakikat arasındaki ilişkiyi hatırlamak amacıyla kullanılabilir.

Bir Sessizlik Senfonisi: Natürmort Çiziminde Ustalaşmak

IV. Natürmort Çizimi İçin Malzemeler

Natürmort çizimi amacıyla ihtiyacınız olan malzemeler, kişiliğinize ma tercihlerinize gore değişecektir. Sadece arz münteşir malzemelerden bazıları şunlardır:

  • Kağıt, tuval yahut ahşap şeklinde dar çizim yüzeyi
  • Bir çizim kalemi yahut kalemi
  • Bir öçürge
  • Çizelge yahut ayrıksı dar standardize aleti
  • Muhtelif renkli kalemler, işaretleyiciler yahut boyalar

Natürmort çiziminizi oluşturmanıza destek olacak fotoğraflar, kitaplar yahut öteki nesneler şeklinde elinizde eksik başvuru materyalinin bulunması birlikte faydalı olacaktır.

Bir Sessizlik Senfonisi: Natürmort Çiziminde Ustalaşmak

V. Natürmort Çizim Teknikleri

Natürmort çiziminde kullanılabilecek birnice değişik yöntem vardır. Yeryüzü münteşir tekniklerden bazıları şunlardır:

  • Doğrusal görüş açısı
  • Birnumara gözetçi perspektifi
  • İki gözetçi perspektifi
  • Se gözetçi perspektifi
  • Gölgeler oluştur
  • Hantal gölgeleme
  • Pürüzsüz gölgeleme
  • Vurgular ma gölgeler
  • Nesiç

Gelişigüzel tekniğin kendine gore avantajları ma dezavantajları vardır ma muayyen dar ölüdoğa çizimi amacıyla arz âlâ yöntem, mevzuya ma istenen etkiye asılı olacaktır.

Doğrusal görüş açısı, derinlik ma açıklık yanılsamasını görüntülemek amacıyla çizgileri kullanan dar tekniktir. Birnumara noktalı görüş açısı, derinlik yanılsaması görüntülemek amacıyla birnumara dar çevren noktası kullanan dar tarz doğrusal perspektiftir. İki noktalı görüş açısı, derinlik yanılsaması görüntülemek amacıyla dü çevren noktasını kullanan dar tarz doğrusal perspektiftir. Se noktalı görüş açısı, derinlik yanılsaması görüntülemek amacıyla se çevren noktasını kullanan dar tarz doğrusal perspektiftir.

Düşen gölgeler, nesnelerin öteki nesnelerin üstüne düşürdüğü gölgelerdir. Derinlik yanılsaması görüntülemek ma ölüdoğa çizimine gerçekçilik bakmak amacıyla kullanılabilirler.

Hantal gölgeleme, biçim ma nesiç yanılsaması görüntülemek amacıyla endamsız, buçuk yamalak vuruşlar kullanan dar tekniktir. Pürüzsüz gölgeleme, pürüzsüz yüzeyler yanılsaması görüntülemek amacıyla ayrıntılı, kıvrak vuruşlar kullanan dar tekniktir. Fer ma hayalet yanılsamasını görüntülemek amacıyla vurgular ma gölgeler kullanılır. Nesiç, değişik malzemelerin yanılsamasını görüntülemek amacıyla kullanılır.

Bir Sessizlik Senfonisi: Natürmort Çiziminde Ustalaşmak

II. Natürmort Çizimi Nelerdir?

Natürmort çizimi, durgun nesnelerin tasvirine odaklanan dar çizim türüdür. Natürmort çizimleri rastgele dar nesneden yapılabilir sadece arz münteşir mevzular meyveler, çiçekler ma aile eşyalarıdır. Natürmort çizimleri çoğu zaman fer, hayalet ma perspektifi araştırmak amacıyla kullanılır.

VII. Natürmort Çiziminde Tenvir

Tenvir, eserin cankuşu halini ma atmosferini mühim seviyede etkileyebileceğinden, ölüdoğa çiziminin mühim dar unsurudur. Natürmort çiziminde kullanılabilecek se esas tenvir türü vardır:

  • Organik fer
  • Suni fer
  • Komplike fer

Organik fer, parasız ma basit erişilebilir olması sebebiyle ölüdoğa çizimlerinde arz münteşir kullanılan tenvir türüdür. Organik ışığı kullanmanın arz âlâ tarihi, çağ doğumundan dar yahut dü zaman ilkin ma çağ batımından dar yahut dü zaman sonrasında olan değerli saattir. Kızıl zaman süresince fer müsamahakâr ma dağınıktır, işte birlikte abdar ma organik dar tesir yaratır.

Okuyun  Kurşun Kalem Sanatı Yaratıcı Bir Çıkış Noktası

Suni fer ölüdoğa çiziminde bile kullanılabilir ma organik ışığa gore birnice yarar sunabilir. Sözgelişi suni fer henüz kırılgan bir halde denetim edilebilir ma işte birlikte muayyen efektlerin yaratılmasında yararlı belki. Ek olarak suni fer, organik ışıktan henüz acıklı yahut stilize efektler görüntülemek amacıyla kullanılabilir.

Komplike fer, organik ma suni ışığın birleşimidir ma muhtelif efektler görüntülemek amacıyla kullanılabilir. Sözgelişi, birnumara başına organik yahut suni ışığa gore henüz kararlı ma organik dar tesir görüntülemek amacıyla komplike fer kullanılabilir. Ayrıca, birnumara başına organik yahut suni ışıktan henüz acıklı yahut stilize efektler görüntülemek amacıyla komplike fer kullanılabilir.

Natürmort çiziminiz amacıyla fer deposu seçerken görüntülemek dilediğiniz etkiyi ayn önünde bulundurmanız önemlidir. Organik, realist dar tesir görüntülemek istiyorsanız organik fer arz âlâ seçenektir. Henüz acıklı yahut stilize dar tesir görüntülemek istiyorsanız suni fer yahut komplike fer henüz âlâ dar alternatif belki.

Natürmort çiziminde ışıklandırmayı kullanmaya ilişik birtakım ipuçları:

  • Çalışmanızın cankuşu halini ma atmosferini iyi mi etkilediklerini bakmak amacıyla değişik fer kaynakları ma açıları ile denemeler yapın.
  • Karşıt ma derinlik kurmak amacıyla muhtelif fer yoğunlukları kullanın.
  • Çalışmanızda derinlik ma gerçekçilik hissi görüntülemek amacıyla kullanılabileceğinden gölgelere özen edin.
  • Muayyen efektler görüntülemek amacıyla renkli fer kullanın.

Tenvir, ölüdoğa çiziminin mühim dar unsurudur ma muhtelif efektler görüntülemek amacıyla kullanılabilir. Değişik tenvir kaynakları ma tekniklerini deneyerek hem abdar aynı zamanda etkisi altına alan ölüdoğa çizimler oluşturabilirsiniz.

Natürmort Çiziminde Il

Natürmort çiziminde ıl arz mühim unsurlardan biridir. Derinlik, hava ma cankuşu boş görüntülemek amacıyla kullanılabilir. Natürmort çizerken sahnedeki nesnelerin renklerini ma birbirleriyle iyi mi etkileşime girdiklerini dikkate ahzetmek önemlidir. Seçeceğiniz renkler çizimde dar merkez noktası yapmaya birlikte destek belki.

Natürmort çizimlerinizi geliştirmek amacıyla kullanılabilecek eksik ana ıl ilkesi vardır.

  • Il tekerleği, renklerin birbirleriyle iyi mi etkileşime girdiğini tahmin etmek amacıyla faydalı dar araçtır. Çarktaki renkler, esas renkler (kızılca, zerrin ma mai) üstte olacak biçimde dar çember benzer biçimde düzenlenmiştir. İkincil renkler (narenci, yeşil ma mor) dü esas rengin karıştırılmasıyla oluşturulur ma üçüncül renkler (sarı-turuncu, kırmızı-turuncu, kırmızı-mor, mavi-mor, mavi-yeşil ma sarı-yeşil) oluşturulur. Bir esas rengin tali dar renkle karıştırılması.
  • Tamamlayıcı renkler, ıl tekerleğinde birbirine yankı olan renklerdir. Tamamlayıcı renkler dar arada kullanıldığında ma canlı dar tesir yaratabilir.
  • Eş renkler, ıl tekerleğinde taraf yana mevcut renklerdir. Eş renkler dar arada kullanıldığında ahenkli ma refah verici dar tesir yaratabilir.
  • Üçlü renkler, ıl tekerleği çevresinde değer aralıklarla yerleştirilmiş se renktir. Üçlü renkler dar arada kullanıldığında çarpıcı ma göze çarpan dar tesir yaratabilir.

Natürmort çizerken rengin ana ilkelerine ayrıca akılda tutulması ihtiyaç duyulan eksik husus henüz vardır.

  • Fer kaynağını düşünün. Natürmorttaki nesnelerin renkleri ışığın yönüne gore değişecektir.
  • Derinlik ma ebat kurmak amacıyla gölgeleri kullanın.
  • Beğendiğiniz dar tırtıl bulana büyüklüğünde değişik ıl kombinasyonlarını kontrol edin.
Okuyun  Renkli Kurşun Kalemle Gerçekçi Portreler İnsan Formunu Yakalamak için Yaratıcı Bir Ortam

Antreman yaparak abdar ma etkisi altına alan ölüdoğa çizimler görüntülemek amacıyla renkleri kullanmayı öğrenebilirsiniz.

IX. Natürmort Çiziminde Görüş açısı

Görüş açısı, dü boyutlu dar satıh üstünde 3d yanılsamayı halk sanatıdır. Natürmort çiziminde derinlik ma gerçekçilik duygusu görüntülemek amacıyla görüş açısı kullanılabilir. Se esas görüş açısı türü vardır: birnumara noktalı görüş açısı, dü noktalı görüş açısı ma se noktalı görüş açısı.

Birnumara gözetçi perspektifi arz bayağı görüş açısı türüdür. Çevren çizgisinde birnumara dar çevren noktası yanılsaması görüntülemek amacıyla kullanılır. Çevren çizgisinde dü çevren noktasının yanılsamasını görüntülemek amacıyla dü noktalı görüş açısı kullanılır. Çevren çizgisinde se kaybolan gözetçi yanılsamasını görüntülemek amacıyla se noktalı görüş açısı kullanılır.

Perspektifte dar ölüdoğa çizerken doğru çevren noktasını yahut çevren noktalarını kura çekmek önemlidir. Bakışımlı dar çizim kurmak istiyorsanız, çevren noktası kompozisyonun merkezinde bulunmalıdır. Henüz canlı dar kompozisyon kurmak amacıyla çevren noktası merkezin dışına birlikte yerleştirilebilir.

Çevren noktanızı seçtikten sonrasında natürmortunuzu çizmeye başlayabilirsiniz. Çevren çizgisini ma çevren noktasını çizerek başlayın. Hemen sonra natürmortunuzdaki nesneleri, çevren noktasında birleşecek biçimde çizin.

Görüş açısı, ustalaşması cebir dar terim belki, sadece realist ölüdoğa çizimleri kurmak amacıyla mühim dar araçtır. Görüş açısı alıştırması yaparak izleyicilerinizi etkileyecek çarpıcı çizimler kurmayı öğrenebilirsiniz.

S: Natürmort çiziminin öteki çizim türlerinden farkı nelerdir?

C: Natürmort çizimi, durgun nesnelerin tasvirine odaklanan dar çizim türüdür. Görünüm çizimi yahut figür çizimi şeklinde öteki çizim türleri çoğu zaman canlıların tasvirine odaklanır. Natürmort çizimi, çizim becerilerinizi geliştirmenin sıkıntılı fakat ödüllendirici dar yolu belki.

Sual: Natürmort çizimi amacıyla lüzumlu malzemeler nedir?

C: Natürmort çizimi amacıyla lüzumlu malzemeler içinde dar çizim yüzeyi (kağıt yahut tuval şeklinde), çizim ortamı (kumbara soy, sonsuz soy yahut kömür şeklinde) ma bir takım başvuru nesnesi bulunur.

S: Natürmort çiziminin ana teknikleri nedir?

C: Natürmort çiziminin ana teknikleri içinde deney, kompozisyon ma imaj oluşturma toprak alır. Deney, referansınızdaki nesneleri dikkatlice incelemeyi ma onların 3d formlarını anlamayı ihtiva eder. Kompozisyon, referansınızdaki nesnelerin görsel olarak cazibeli bir halde düzenlenmesini ihtiva eder. Oluşturma, referansınızdaki nesnelerin realist dar tasvirini kurmak amacıyla çizim ortamınızı kullanmayı ihtiva eder.

Mirac Karademir, dijital dünyada içerik üreticiliği ve blog yazarlığı alanında kendini kanıtlamış bir isimdir. Teknoloji, kişisel gelişim ve yaşam tarzı konularındaki derin ilgisi, onu çeşitli platformlarda özgün içerikler üretmeye yönlendirmiştir. Boldfe.com adlı blog sitesini kurarak, bilgiye olan tutkusunu daha geniş bir kitleyle paylaşmayı amaçlayan Karademir, yazılarıyla okuyucularına ilham vermeyi hedeflemektedir.

  • Toplam 120 Yazı
  • Toplam 0 Yorum
Benzer Yazılar

Karakter Tasarımında Anime Ustalık Oranlarının Anatomisi

Figür 6 gün önce

İçindekilerII. Esas ma BetIII. CisimIV. Eller ma ayaklarV. KıyafetÇÜNKÜ. SaçVII. İfadeVIII. PozlarIX. Dip çekim Anime Anatomisi: Karakter Tasarımında Oranlarda Ustalaşmak II. Esas ma Bet III. Cisim IV. Eller ma ayaklar V. Kıyafet ÇÜNKÜ. Saç VII. İfade VIII. Pozlar IX. Dip çekim Umumi Sorular Antet Özellikler Anime Anatomisi Esas ma Bet, Cisim, Eller ma Ayaklar, Kıyafet, Saç, İfadeler, Pozlar, Dip Planlar Karakter tasarımı Oranlar, Manga, Görsel Tasavvur II. Esas ma Bet Esas ma bet, sade anime ıra tasarımının maruzat mühim parçalarından ikisidir. Karakterin kişiliğini, duygularını ma ifadelerini aktarmaktan sorumludurlar. Esas ma bet çizerken aşağıdakilere ilgi geçmek önemlidir: Kafanın şekli Gözlerin, burnun ma ağzın büyüklüğü Gözlerin, burnun ma ağzın konumu Yüzündeki anlatım Başın şekli karakterin cinsiyetine ma yaşına gore değişken. Sözgelişi, bayan karakterler tipik olarak adam karakterlerden henüz minik kafalara haizdir ma müsterih karakterler çoğu zaman buğulu karakterlerden henüz değirmi kafalara haizdir. Gözlerin, burnun ma ağzın büyüklüğü dahi karakterin kişiliğine ma ifadelerine […]

Binaların Özünü Taşıyan Mimari Çizimler

Figür 4 hafta önce

İçindekilerII. Tasavvur Sürecinde Mimari Eskizlerin ÖnemiIII. Değişik Mimari Taslak TürleriIV. Mimari Eskiz Iyi mi OluşturulurV. Müessir Mimari Çizim İçin İpuçlarıVI. Mimari Eskizler Oluştururken Kaçınılması Ihtiyaç duyulan Münteşir YanlışlarVII. Mimari Eskizlerin İletişimdeki GöreviMarketing Vasıta Olarak Mimari Eskizler Mimari eskizler dar binanın özünü çattırmak amacıyla kuvvetli dar araçtır. Binanın tasarımını, işlevini ma çevresine tesirini aktarmaetmek amacıyla kullanılabilirler. Mimari eskizler kurmak amacıyla kullanılabilecek birnice değişik yol vardır. Birtakım mimarlar geleneksel çizim araçlarını kullanmayı yeğleme ederken, bazıları dahi dijital medyayı kullanıyor. Kullanılan yol mutlaka, yapı taslağın amacı binanın özünü hem görsel olarak cazibeli bununla birlikte bilgilendirici bir halde yakalamaktır. Mimari eskizler tasavvur periyodunun muhtelif aşamalarında kullanılabilir. Değişik tasavvur konseptlerini bulmak, müşteriler ma öteki paydaşlarla komünikasyon oluşturmak ma tasarımın ilerleyişini belgelemek amacıyla kullanılabilirler. Mimari eskizler, tasavvur sürecindeki rollerinin yanı esna dar marketing vasıta olarak dahi kullanılabilir. Broşürler, internet sayfaları ma öteki tanıtım materyalleri kurmak amacıyla kullanılabilirler. Potansiyel müşterileri asmak ma çevik dar tasarı hakkındaki coşku […]

Yaşam Çizimlerinde Işığı Yakalayan Yarı Saydamlık Sanatı

Figür 1 ay önce

İçindekilerIşığın Yaşam Çizimindeki ÖnemiDeğişik Fer TürleriDerinlik Duygusu Görüntülemek İçin Fer Iyi mi Kullanılır?Cankuşu Boş Görüntülemek İçin Fer Iyi mi Kullanılır?Mühim Özellikleri Nazaraçattırmak İçin Fer Iyi mi Kullanılır?II. Işığın Yaşam Çizimindeki ÖnemiIII. Değişik Fer TürleriYarı Şeffaf Nesneler Iyi mi ÇizilirCankuşu Boş Görüntülemek İçin Fer Iyi mi Kullanılır?VI. Mühim Özellikleri Nazaraçattırmak İçin Fer Iyi mi Kullanılır?VII. Gölgeler Iyi mi OluşturulurKaba yahut Sıkıntılı Işıkla Iyi mi Başa Çıkılır?Sorular ma cevaplar Yarı şeffaf nesneler, ışığın içlerinden geçişine müsaade eden sadece ağızağıza geçmeyen nesnelerdir. Işte, yaşam çizimlerinde letafetli sade tesir yaratabilir sadece hem de yakalaması dahi mücbir belki. Işte makalede, hayat çiziminde ışığın önemini, değişik fer türlerini ma derinlik hissi görüntülemek, sade cankuşu görüntülemek, mühim özellikleri nazaraçattırmak ma gölgeler kurmak amacıyla ışığın iyi mi kullanılacağını tartışacağız. Ek olarak anif yahut mücbir ışıkla iyi mi başa çıkılacağına dayalı ipuçları dahi vereceğiz. Fer, yaşam çizimindeki arz mühim unsurlardan biridir. Derinlik, biçim ma biçim hissi yaratabilir. Ek olarak […]

0 Yorum

Yorum Yaz

Rastgele