1.
2. 2024’teki AR eğilimleri
3. 2024’teki AR eğilimleri
4. 2025’teki AR eğilimleri
5. 2026’hatta AR eğilimleri
6. 2027’bile AR eğilimleri
7. 2028’deki AR eğilimleri
8. 2029’hatta AR eğilimleri
9. 2030’hatta AR eğilimleri
10. Mevzu hakkındaki kesif sorulan sorular
Antet | Yanıt |
---|---|
1. | Artırılmış Gerçek (AR), reel dünyanın üzerinde dijital detayları kaplayan ma komplike dar gerçek deneyimi mucit dar teknolojidir. AR, sıhhat hizmetlerinden üretime ma perakendecilike büyüklüğünde birnice sektörde inkilap ika potansiyeline haizdir. |
2. 2024’teki AR eğilimleri | 2024’te izlenmesi ihtiyaç duyulan esas eğilimlerden bazıları şunlardır:
|
3. 2024’teki AR eğilimleri | 2024’te izlenmesi ihtiyaç duyulan esas eğilimlerden bazıları şunlardır:
|
4. 2025’teki AR eğilimleri | 2025’te izlenecek esas eğilimlerden bazıları şunlardır:
|
5. 2026’hatta AR eğilimleri | 2026’hatta izlenecek esas eğilimlerden bazıları şunlardır:
|
Artırılmış Gerçek (AR), reel hayattaki dijital detayları üstesinden gelen ma kullanıcılar amacıyla sürükleyici dar edinim mucit dar teknolojidir. AR, sıhhat hizmetlerinden üretime ma perakendecilike büyüklüğünde birnice sektörde inkilap ika potansiyeline haizdir. Işte makalede, AR’deki son olarak trendleri ma değişen teknolojinin manzarasını nasıl şekillendirdiklerini araştıracağız. Ek olarak AR’nin karşılaşmış olduğu zorlukları ma gelişiminde öncülük fail şirketleri bile tartışacağız.
3. 2024’teki AR eğilimleri
2024’teki AR eğilimlerinin kullanıcı deneyimini geliştirmeye, AR’yi henüz erişilebilir ağıl getirmeye ma AR amacıyla kullanım durumlarını genişletmeye odaklanması planlanıyor. 2024’te ortaya çıkması muhtemel muayyen eğilimlerden bazıları şunlardır:
Geliştirilmiş Kullanıcı Deneyimi: AR kulaklıklarının giyilmesi henüz kolay ağıl geliyor ma grafikler henüz realist ağıl geliyor. Işte, kullananların AR içeriğiyle etkileşime girmesini ma kendilerini tahminî dünyalara daldırmasını kolaylaştırıyor.
Artan Erişilebilirlik: AR gözlükleri henüz müsait pahalı ağıl geliyor ma henüz aşırı dar aygıt yelpazesi ile gitmek suretiyle tasarlanıyor. Işte, AR’yi henüz ilkin AR kulaklıklarını karşılayamayan yahut kullanamayan insanoğlu amacıyla henüz erişilebilir ağıl getiriyor.
Esnetilmiş kullanım durumları: AR, baziçe, öğrenim ma sıhhat hizmetleri iç çıkmak suretiyle henüz aşırı dar uygulamalarda kullanılmaktadır. Işte, işletmelerin operasyonlarını geliştirmek ma çevik müşterilere yankılanmak amacıyla AR kullanmaları amacıyla çevik fırsatlar yaratıyor.
Bunlar 2024’te AR’nin geleceğini şekillendirmesi muhtemel eğilimlerden bir tek birkaçı. AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, gelecek yıllarda AR amacıyla henüz coşku verici ma yenilikçi icraat görmeyi bekleyebiliriz.
4. 2025’teki AR eğilimleri
2025’te artırılmış gerçekliğin (AR) popülerlik ma döl edinme hikayesinde büyümeye bitmeme etmesi planlanıyor. Gelecek yıl AR manzarasını şekillendirmesi muhtemel esas eğilimlerden bazıları:
Kurumsal uygulamalarda artan kullanım. AR, üretkenliği ma işbirliğini geliştirmek amacıyla işletmeler tarafınca tedricen daha çok kullanılıyor. Sözgelişi AR, işçilere görevlerin nasıl yapılacağı hikayesinde reel zamanlı talimatlar keşfetmek yahut fizyolojik nesneler hakkındaki dijital detayları bürümek amacıyla kullanılabilir.
Geliştirilmiş tesisat ma yazılım. AR bardakları ma kulaklıklar benzer biçimde henüz kuvvetli ma müsait pahalı AR donanımının geliştirilmesi, AR’yi tüketiciler amacıyla henüz erişilebilir ağıl getiriyor. AR yazılımı hatta bilinçlilik teşhis ma seyretme benzer biçimde çevik özelliklerle henüz yapmacık ağıl geliyor.
Cesur ma yenilikçi icraat. AR, baziçe ma eğlenceden öğrenim ma sıhhat hizmetlerine büyüklüğünde artan sayıda tatbik amacıyla kullanılıyor. AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, gelecekte AR amacıyla henüz yenilikçi ma mucit kullanımlar görmeyi bekleyebiliriz.
Bunlar, 2025’te AR manzarasını şekillendirmesi muhtemel esas eğilimlerden bir tek birkaçıdır. AR popülerlik ma döl edinme olarak büyümeye bitmeme ettikçe, emek verme, öğrenme ma oynama şeklimizde inkilap ika potansiyeline haizdir.
5. 2026’hatta AR eğilimleri
2026’hatta artırılmış gerçekliğin (AR) popülerlik ma benimsenmede büyümeye bitmeme etmesi planlanıyor. Gelecek yıl AR’nin büyümesini yönlendirmesi muhtemel esas eğilimlerden bazıları:
Kurumsal uygulamalarda AR kullanması artan. AR, öğrenim, ortaklaşa iş ma şahsen arkalama benzer biçimde muhtelif kurumsal uygulamalarda aslına bakarsanız kullanılmaktadır. Işte eğilimin 2026’hatta bitmeme etmesi planlanıyor, bu sebeple daha çok işletme, üretkenliği ma verimliliği çoğaltmak amacıyla AR kullanmanın faydalarını ayrım ediyor.
Geliştirilmiş AR donanımı ma yazılımı. Cesur AR donanımı ma yazılımının geliştirilmesi AR’yi tüketiciler amacıyla henüz erişilebilir ma müsait ağıl getiriyor. Işte, baziçe, ahzüita ma öğrenim benzer biçimde henüz aşırı dar AR uygulamasına yöntem açıyor.
Aka teknoloji şirketleri tarafınca AR’ye meydana getirilen yatırımın artması. Google, Microsoft ma Apple benzer biçimde ağabey teknoloji şirketleri AR’ye ağabey envestisman yapıyor. Işte, çevik AR teknolojilerinin ma uygulamalarının geliştirilmesine destek oluyor.
Artan AR farkındalığı. AR henüz popüler ma erişilebilir ağıl geldikçe, insanoğlu değişen teknolojinin potansiyel faydalarının daha çok farkına varıyorlar. Işte, AR ürünleri ma hizmetleri amacıyla artan dar öğrenci yöntem açıyor.
Bunlar, 2026’hatta AR’nin büyümesini yönlendirmesi muhtemel esas eğilimlerden bir tek birkaçı. AR gelişmeye bitmeme ettikçe, oldukca muhtelif endüstriler ma icraat üstünde ağabey dar etkiye haiz olması muhtemeldir.
6. 2027’bile AR eğilimleri
2027’deki AR eğilimlerinin kullanıcı deneyimini geliştirmeye, AR’yi henüz erişilebilir ağıl getirmeye ma AR amacıyla kullanım durumlarını genişletmeye odaklanması planlanıyor. 2027’bile ortaya çıkması muhtemel muayyen eğilimlerden bazıları şunlardır:
- Geliştirilmiş Tesisat: AR kulaklıklarının ma gözlüklerin henüz hafifçe, giyilmesi henüz kolay olması ma henüz mufassal batarya ömrüne haiz olması muhtemel. Işte onları jurnal kullanım amacıyla henüz ergonomik ağıl getirecektir.
- Geliştirilmiş Yazılım: AR yazılımının henüz kuvvetli ma kullanması henüz basit olması planlanıyor. Işte, geliştiricilerin hem ilginç bununla birlikte ergonomik olan AR deneyimleri yaratmasını kolaylaştıracaktır.
- Artan erişilebilirlik: AR’nin sakat insanoğlu amacıyla henüz erişilebilir olması planlanıyor. Işte, sakat insanoğlu amacıyla hususi olarak tasarlanmış AR kulaklıkları ma camların geliştirilmesi yahut muhtelif cihazlarla kullanılabilecek AR yazılımının geliştirilmesi yöntemiyle elde edilebilir.
- Esnetilmiş kullanım durumları: AR’nin 2027’bile henüz aşırı muhtelif uygulamalarda kullanılması beklenmektedir. Işte icraat öğrenim, sıhhat, imalat ma pejmürde satışları içerebilir.
AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, yaşamlarımız üstünde ağabey dar etkiye haiz olması muhtemeldir. 2027 yılına büyüklüğünde AR’nin, baziçe ma eğlenceden öğrenim ma sıhhat hizmetlerine büyüklüğünde değme husus amacıyla kullanılan jurnal hayatın paycı dar parçası olması planlanıyor.
7. 2028’deki AR eğilimleri
2028’bile ortaya çıkması muhtemel esas AR eğilimlerinden bazıları alttadır:
- AR bardaklarının artan benimsenmesi
- Geliştirilmiş AR deneyimleri
- Kurumsal ortamlarda AR kullanması artan
- Tüketiciler amacıyla çevik AR uygulamaları
- AR’ye artan envestisman
Işte eğilimlerin değme biri aşağıda henüz detaylı bir şekilde tartışılmaktadır.
AR bardaklarının artan benimsenmesi
AR gözlükleri, dijital dar görüntüyü kullanıcının kuruntu alanına yansıtan dar tarz giyilebilir cihazdır. Işte, kullananların navigasyon, baziçe ma üretkenlik benzer biçimde muhtelif amaçlar amacıyla kullanılabilen reel dünyaya yerleştirilmiş dijital detayları görmelerini sağlar.
2028’bile AR bardaklarının benimsenmesinde mühim dar artış görmeyi umuyoruz. Bunun sebebi, AR bardaklarının artan satın alınabilirliği, henüz kuvvetli ma yapmacık AR yazılımının geliştirilmesi ma sürükleyici deneyimlere olan artan istek bile iç çıkmak suretiyle bir takım faktördür.
Geliştirilmiş AR deneyimleri
AR gözlükleri henüz popüler ağıl geldikçe, AR deneyimlerinin kalitesinde tahsisat gelen dar iyileşme görmeyi umuyoruz. Işte, henüz kuvvetli işlemcilerin geliştirilmesi, henüz ali çözünürlüğünde olan vizyonun kullanması ma henüz yapmacık AR yazılımının kullanması iç çıkmak suretiyle bir takım unsur tarafınca yönlendirilecektir.
Geliştirilmiş AR deneyimleri, AR’yi henüz faydalı ma ilginç ağıl getirecektir, işte hatta AR bardaklarının henüz hatta benimsenmesine yöntem açacaktır.
Kurumsal ortamlarda AR kullanması artan
AR, imalat, sıhhat ma öğrenim benzer biçimde muhtelif kurumsal ortamlarda aslına bakarsanız kullanılmaktadır. 2028’bile, AR’nin kurumsal ortamlarda henüz hatta münteşir olarak benimsenmesini bekliyoruz. Bunun sebebi, AR’nin artan üretkenlik, gelişmiş emniyet ma azaltılmış öğrenim maliyetleri benzer biçimde işletmelere sunabileceği birnice faydadır.
AR’nin kurumsal ortamlarda kullanıldığı muayyen yollardan bazıları şunlardır:
- Istihsal: AR, çalışanların ürünleri görselleştirmelerine ma birleştirmelerine, sorunları gidermelerine ma envanteri izlemelerine destek çıkmak amacıyla kullanılabilir.
- Esenlik Hizmetleri: AR, doktorların hastaları kişileştirme etmesine, işlem yapmasına ma öğrenim sağlamasına destek çıkmak amacıyla kullanılabilir.
- Öğrenim: AR, sürükleyici öğrenme deneyimleri görüntülemek, öğrencilerin kavramları görselleştirmelerine destek çıkmak ma etkileşimli simülasyonlar keşfetmek amacıyla kullanılabilir.
Tüketiciler amacıyla çevik AR uygulamaları
AR, kurumsal ortamlarda kullanılmasının yanı esna, tüketiciler amacıyla çevik icraat hatta buluyor. Tüketiciler amacıyla maruzat popüler AR uygulamalarından bazıları şunlardır:
- Baziçe: AR, oyuncuların tahminî dünyayla reel zamanlı olarak etkileşime girmesine müsaade eden sürükleyici baziçe deneyimleri görüntülemek amacıyla kullanılabilir.
- Ahzüita: AR, tüketicilerin evlerindeki ürünleri görselleştirmelerine, satışta olan ürünleri sağlamak ma ürünleri taraf yana mukayeseetmek amacıyla kullanılabilir.
- Navigasyon: AR, talimatlar keşfetmek, toprak işaretlerini tarif etmek ma gidişgeliş sıkışıklığından çekimsenmek amacıyla kullanılabilir.
Bunlar, AR’nin zaman tüketiciler tarafınca kullanıldığı birnice yoldan bir tek birkaçı. AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, gelecek yıllarda henüz yenilikçi ma coşku verici AR uygulamalarının ortaya çıkmasını bekleyebiliriz.
AR’ye artan envestisman
AR’nin artan potansiyeli hem ağabey şirketlerden bununla birlikte ufak girişimlerden mühim yatırımlar çekmektedir. 2028’bile, firmalar işte değişen teknolojinin sunmuş olduğu fırsatlardan yararlanmaya çalıştıkça AR’ye daha çok envestisman görmeyi bekliyoruz.
Işte envestisman AR teknolojisinin gelişimini hızlandırmaya ma AR bardaklarının ma öteki AR cihazlarının benimsenmesini elde edecektir. Ek olarak, hem işletmeler bununla birlikte tüketiciler amacıyla AR kıymetini henüz hatta artıracak çevik AR uygulamaları ma hizmetleri oluşturulmaya destek olacaktır.
Genel hatlarıyla, AR’nin gelecek yıllarda mühim dar gelişme amacıyla amade olduğuna inanıyoruz. AR gözlüklerinin artan benimsenmesi, geliştirilmiş AR deneyimleri ma kurumsal ortamlarda AR kullanması artan kullanması işte değişen teknolojinin büyümesini yönlendiriyor. AR gelişmeye bitmeme ettikçe, henüz hatta yenilikçi ma coşku verici AR uygulamalarının ortaya çıkmasını bekleyebiliriz, işte hatta işletmeler ma tüketiciler amacıyla AR kıymetini henüz hatta artıracaktır.
2029’hatta AR eğilimleri
2029’daki AR eğilimlerinin, hem bitiren bununla birlikte kurumsal ortamlarda artan benimsenmesiyle sonra yıllarda tanıdık büyümeyi sürdürmesi planlanıyor. İşte izlenmesi ihtiyaç duyulan esas eğilimlerden bazıları:
- Oyunlarda AR kullanması artan
- Esenlik hizmetlerinde artan AR benimsenmesi
- Eğitimde AR kullanması artan kullanması
- Cesur AR donanımı ma yazılımının geliştirilmesi
- Aka teknoloji şirketleri tarafınca AR’ye meydana getirilen yatırımın artması
Işte eğilimlerin değme biri, gelecek yıllarda can ma emek verme şeklimizi mühim seviyede tesir potansiyeline haizdir. Seçkin birine henüz yakından bakalım.
Oyunlarda AR kullanması artan
AR, Pokémon Go benzer biçimde bayağı AR oyunlarından Call of Duty: Mobile benzer biçimde henüz karmaşa başlıklara büyüklüğünde muhtelif baziçe uygulamalarında aslına bakarsanız kullanılıyor. Gelecek yıllarda, teknoloji henüz erişilebilir ma müsait pahalı ağıl geldiğinden, daha çok AR baziçe uygulamasının geliştirildiğini görmeyi bekleyebiliriz.
AR Gaming, henüz sürükleyici ma realist deneyimler halk kabiliyeti benzer biçimde geleneksel oyunlara nazaran bir dizi avantajlar sunar. Sözgelişi, dar AR oyunu, oyuncuların reel dünyaya yakın ma hisseden tahminî dar dünyayı keşfetmelerine yahut önlerinde gözüken tahminî nesnelerle etkileşime girmesine müsaade verebilir.
Oyunlarda AR kullanması artan kullanması, mobil oyunların artan popülaritesi ma kuvvetli AR cihazlarının artan kullanılabilirliği bile iç çıkmak suretiyle bir takım unsur tarafınca yönlendirilecektir. AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, henüz yenilikçi ma sürükleyici AR baziçe deneyimlerinin geliştirildiğini görmeyi bekleyebiliriz.
Esenlik hizmetlerinde artan AR benimsenmesi
AR, cerrahi planlama ma öğrenim, züğürt eğitimi ma iyileştirme benzer biçimde muhtelif sıhhat uygulamalarında aslına bakarsanız kullanılmaktadır. Gelecek yıllarda, teknoloji henüz müsait pahalı ma erişilebilir ağıl geldiğinden, sıhhat hizmetleri amacıyla daha çok AR uygulamasının geliştirildiğini görmeyi bekleyebiliriz.
AR, sıhhat profesyonelleri amacıyla henüz doğru teşhisler sağlama, züğürt neticelerini ıslahat ma maliyetleri kısıntı benzer biçimde bir takım yarar sunabilir. Sözgelişi AR, cerrahların hastanın anatomisinin 3D görselleştirmesini sağlayarak ameliyatları planlamasına destek çıkmak amacıyla kullanılabilir. AR, hastaların koşulları ma tedavileri hakkındaki data edinmelerine destek çıkmak ma iyileştirme egzersizleri keşfetmek amacıyla bile kullanılabilir.
AR’nin sıhhat hizmetlerinde artan benimsenmesi, sıhhat hizmetlerinin artan maliyeti, züğürt merkezli bakıma artan istek ma kuvvetli AR cihazlarının artan kullanılabilirliği bile iç çıkmak suretiyle bir takım unsur tarafınca yönlendirilmesi muhtemeldir. AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, sıhhat hizmetleri amacıyla henüz yenilikçi ma etken AR uygulamalarının geliştirildiğini görmeyi bekleyebiliriz.
Eğitimde AR kullanması artan kullanması
AR aslına bakarsanız K-12 sınıflarından üniversitelere büyüklüğünde muhtelif öğrenim ortamlarında kullanılmaktadır. Gelecek yıllarda, teknoloji henüz erişilebilir ma müsait pahalı ağıl geldiğinden, öğrenim amacıyla daha çok AR uygulamasının geliştirildiğini görmeyi bekleyebiliriz.
AR, eğitimciler amacıyla henüz ilginç ma etkileşimli öğrenme deneyimleri halk kabiliyeti benzer biçimde bir dizi yarar sunabilir. Sözgelişi AR, öğrencilerin tarihsel toprak işaretlerinin tahminî modellerini keşfetmelerine yahut simüle edilmiş dar ortamda deneyler yapmalarına müsaade amacıyla kullanılabilir. AR ek olarak öğrencilere emek harcamaları hakkındaki reel zamanlı anlayışsız tebligat keşfetmek ma çevik beceriler öğrenmelerine destek çıkmak amacıyla bile kullanılabilir.
AR’nin eğitimde artan benimsenmesi, kişiselleştirilmiş öğrenme talebi, öğrencileri 21. çağ işgücüne hazırlama ihtiyacı ma kuvvetli AR cihazlarının artan kullanılabilirliği bile iç çıkmak suretiyle bir takım faktörden kaynaklanacaktır. AR teknolojisi gelişmeye bitmeme ettikçe, öğrenim amacıyla henüz yenilikçi ma etken AR uygulamalarının geliştirildiğini görmeyi bekleyebiliriz.
Cesur AR donanımı ma yazılımının geliştirilmesi
Cesur AR donanımı ma yazılımının geliştirilmesi AR’nin devamlı büyümesi amacıyla gereklidir. Ahir yıllarda, Microsoft HoloLens ma The Magic Leap One benzer biçimde bir takım çevik AR kulaklığının piyasaya sürüldüğünü gördük. Işte kulaklıklar AR’yi işletmeler ma tüketiciler amacıyla henüz erişilebilir ma müsait pahalı ağıl getirmiştir.
Cesur kulaklıklara ayrıca, Arkit ma Arcore benzer biçimde çevik AR yazılımının geliştirilmesini bile gördük. Işte yazılım platformları, geliştiricilerin AR uygulamaları oluşturmasını kolaylaştırır. Cesur AR donanımı ma yazılımı geliştirilmeye bitmeme ettikçe, hepimiz
2030’hatta AR eğilimleri
İşte 2030’hatta görmeyi beklediğimiz birtakım AR eğilimleri:
- AR bardaklarının artan benimsenmesi
- Geliştirilmiş AR deneyimleri
- Cesur AR uygulamaları
- İşyerinde artan AR kullanması
- AR’ye artan envestisman
AR gözlüklerinin 2030’hatta henüz müsait pahalı ma erişilebilir olacağına inanıyoruz, işte hatta değişen teknolojinin henüz aşırı bir halde benimsenmesine yöntem açacaktır. Işte hatta henüz sürükleyici ma realist AR deneyimlerinin geliştirilmesini elde edecektir. Ek olarak, sıhhat, öğrenim ma istihsal benzer biçimde muhtelif sektörlerde çevik AR uygulamalarının ortaya çıktığını görmeyi umuyoruz.
AR’nin işyerinde artan kullanması, 2030’hatta görmeyi beklediğimiz dar ayrıksı eğilimdir. AR gözlükleri, işçilere henüz üretken ma bereketli olmalarına destek olabilecek reel zamanlı data ma talimatlar sağlayabilir. Ek olarak AR, işçilerin çevik becerileri henüz süratli öğrenmelerine destek olabilecek sürükleyici öğrenim ortamları kurmak amacıyla kullanılabilir.
En son, 2030’hatta AR’ye artan envestisman görmeyi bekliyoruz. Işte envestisman hem ağabey şirketlerden bununla birlikte ufak girişimlerden ati. Teknoloji olgunlaştıkça ma AR amacıyla potansiyel icraat henüz netleştikçe, AR’nin teknoloji endüstrisinde ağabey dar bilek haline geleceğine inanıyoruz.
Q: Artırılmış gerçeklikteki son olarak trendler nedir?
A: Artırılmış gerçeklikteki son olarak trendler içinde AR’nin baziçe, öğrenim, sıhhat ma pejmürde kullanması içeriyor. AR oyunları tedricen henüz popüler ağıl geliyor, Pokemon Go ma Minecraft Earth benzer biçimde başlıklar öncülük ediyor. AR, öğrencilere henüz sürükleyici dar öğrenme deneyimi keşfetmek amacıyla eğitimde bile kullanılmaktadır. Healthcare’bile AR, doktorların hastaları kişileştirme etmesine ma iyileştirme etmesine destek çıkmak amacıyla kullanılmaktadır ma perakendede AR, müşterilerin ürünleri satın almadan ilkin görselleştirmelerine destek çıkmak amacıyla kullanılmaktadır.
Q: Artırılmış gerçekliğin karşılaşmış olduğu müşkülat nedir?
A: Artırılmış gerçekliğin karşılaşmış olduğu müşkülat içinde henüz kuvvetli donanıma gereksinim, henüz kullanıcı dostu arayüzlerin geliştirilmesi ma mahremiyet endişelerini yok etme ihtiyacı içeriyor. Tesisat henüz kuvvetli ağıl geldikçe, AR henüz sürükleyici ma realist olacak. Sadece, kullanıcı dostu arayüzlerin geliştirilmesi bibi dar zorluktur. Seçkin gözyaşı ma kabiliyetten insanoğlu amacıyla kullanması basit olmalıdır. Mahremiyet endişeleri bile dar zorluktur, bu sebeple AR, kullanıcılar hakkındaki data yahut rızası olmadan data toplayabilir.
Q: Artırılmış gerçek gelişiminde öncülük fail firmalar nedir?
A: Artırılmış gerçek geliştirmede öncülük fail firmalar içinde Google, Apple, Microsoft ma Sermaye (paçavra Feysbuk) içeriyor. Google, Tango platformu ma Arcore yazılım ihya kiti ile AR’bile öncüdür. Apple ek olarak Arkit Yazılım Ihya Kiti ile AR’bile mühim dar aktör. Microsoft, HoloLens kulaklığı amacıyla AR geliştiriyor ma Sermaye, Oculus Quest kulaklığı amacıyla AR geliştiriyor.
0 Yorum