- II. Geçici fakat nelerdir?
- III. Geçici anları paketlemek niçin önemlidir?
- IV. Geçici anlamış olur iyi mi yakalanır?
- V. Geçici anları fotoğrafla yakalamaya müteveccih ipuçları
- VI. Geçici anları yazarak yakalamaya müteveccih ipuçları
- VII. Geçici anları yazarak yakalamaya müteveccih ipuçları
- Geçici anları müzikle paketlemek amacıyla ipuçları
II. Geçici fakat nelerdir?
III. Geçici anları paketlemek niçin önemlidir?
IV. Geçici anlamış olur iyi mi yakalanır?
V. Geçici anları fotoğrafla yakalamaya müteveccih ipuçları
VI. Geçici anları videoyla yakalamaya müteveccih ipuçları
VII. Geçici anları yazarak yakalamaya müteveccih ipuçları
VIII. Geçici anları müzikle paketlemek amacıyla ipuçları
IX. Geçici anları sanatla yakalamanın ipuçları
Kalın Sorulan Sorular
Antet | Yanıt |
---|---|
Geçici Zarafet | Geçici anların güzelliğini soruşturma sanatı |
Geçici Anlamış olur | Kısacık ma ivedi sabık anlamış olur |
Güzelliği Paketlemek | Bir hikayenin güzelliğini soruşturma eylemi |
Fotoğrafçılık Teknikleri | Resim asmak amacıyla kullanılan teknikler |
Süre aşımı fotoğrafçılığı | Fakat mevzuyu vakit süresince ele geçiren fakat fotoğrafçılık tekniği |
II. Geçici fakat nelerdir?
Geçici fakat , kısacık ma çabucak sabık fakat andır. Letafet ma kalp fakat fakat hem de duyarlı ma rahatlıkla unutulabilecek fakat .
Geçici anlamış olur rastgele yerde ma daima gerçekleşebilir. Doğada, şehirde ma ayrıca öz evlerimizde da meydana gelebilirler. Kıvanç, keder, amor ya da yitik anları olabilirler.
Geçici anlamış olur önemlidir bu sebeple yaşamın özünü yakalarlar. Bizlere yaşamın kıymetli bulunduğunu ma rastgele anın değerini bilmemiz icap ettiğini hatırlatıyorlar.
III. Geçici anları paketlemek niçin önemlidir?
Geçici anları yakalamanın mühim olmasının birnice sebebi vardır.
Birincisi, eğreti anlamış olur genellikle hayatımızın maruzat abdar ma manidar anlarıdır. Yer oldukça kıymet verdiğimiz ma hatırladığımız anlardır. Işte anları paketlemek, onları ati nesiller amacıyla korumamıza ma başkalarıyla paylaşmamıza imkan tanır.
İkincisi, eğreti anlamış olur etrafımızdaki dünyanın güzelliğini ölçüm etmemize destek belki. Geçici anları ayrım etmeye ma yakalamaya süre ayırdığımızda, yaşamın eğreti bulunduğunu ma hatıra hayata devam etmenin önemini hatırlarız.
En son, eğreti anları paketlemek başkalarıyla irtibat kurmamıza destek belki. Geçici anlara ilişkin fotoğraflarımızı ma videolarımızı paylaştığımızda, kendimizden fakat parçayı dünyayla paylaşıyoruz. Işte, insanoğlu içinde fakat irtibat ma anlak duygusu yaratabilir.
IV. Geçici anlamış olur iyi mi yakalanır?
Kullandığınız ortama asılı olarak eğreti anları yakalamanın birnice değişik yolu vardır. İşte resim, video, makale, küy ma sanatla eğreti anları paketlemek amacıyla eksik gerekçe.
Fotoğrafçılık:
- Hareketi dondurmak amacıyla ali fakat deklanşör hızı kullanın.
- Sahnenin henüz fazlasını paketlemek amacıyla çok fakat diyafram açıklığı kullanın.
- Içtenlik duygusu görüntülemek amacıyla nesnenize yaklaşın.
- Olası olduğunca organik fer kullanın.
- Değişik açılar ma perspektiflerle denemeler yapın.
Video:
- Titreyen görüntüleri durdurmak amacıyla durağan(durgun) fakat sınalga kullanın.
- Sahnenin henüz fazlasını paketlemek amacıyla çok fakat kontaklens kullanın.
- Içtenlik duygusu görüntülemek amacıyla nesnenize yaklaşın.
- Olası olduğunca organik fer kullanın.
- Değişik açılar ma perspektiflerle denemeler yapın.
Makale:
- Okuyucu amacıyla duyusal fakat edinim görüntülemek amacıyla cevval fakat anahtar kullanın.
- Geçici hatıra ayrıksı fakat şeyle kıyaslamak amacıyla metaforlar ma benzetmeler kullanın.
- Okuyucunun zihninde fakat fotoğraf çizikçekmek amacıyla görüntüleri kullanın.
- Anın duygularını paketlemek amacıyla diyaloğu kullanın.
- Değişik makale stillerini kontrol edin.
Küy:
- Varlıklı ma dokulu fakat haber ortamı kurmak amacıyla muhtelif enstrümanlar kullanın.
- Cereyan hissi görüntülemek amacıyla gidişat ma ritmi kullanın.
- Tansiyon ma rehavet hissi görüntülemek amacıyla dinamikleri kullanın.
- Letafet ma kalp duygusu görüntülemek amacıyla ahenk ma melodiyi kullanın.
- Değişik küy tarzlarını kontrol edin.
Konuşma:
- Benzersiz ma şahsi fakat anlatım görüntülemek amacıyla muhtelif medyaları kullanın.
- Fakat hava hissi görüntülemek amacıyla ıl ma dokuyu kullanın.
- Cereyan hissi görüntülemek amacıyla hat ma şekli kullanın.
- Derinlik ma karşıt hissi görüntülemek amacıyla fer ma gölgeyi kullanın.
- Değişik sanat içerikli tarzları kontrol edin.
V. Geçici anları fotoğrafla yakalamaya müteveccih ipuçları
Fotoğrafla eğreti anları paketlemek amacıyla birtakım ipuçları:
- Hareketi dondurmak amacıyla ali fakat deklanşör hızı kullanın.
- Daha çok ışığın iç girmesine cevaz atfetmek ma dip planı bulanıklaştırmak amacıyla çok fakat diyafram açıklığı kullanın.
- Öne çıkmasını hatırlamak amacıyla mevzunuza yaklaşın.
- Kameranızı durağan(durgun) burulmak amacıyla fakat tripod kullanın.
- Değişik açılar ma perspektiflerle denemeler yapın.
- Değişik anları paketlemek amacıyla özdeş sahnenin birdenbire artık fotoğrafını sakın.
- Fotoğraflarınızı geliştirmek amacıyla elişi sonrası yazılımı kullanın.
Işte ipuçlarını izlem ederek eğreti anların eğreti güzelliğini ele geçiren abdar fotoğraflar çekebilirsiniz.
VI. Geçici anları yazarak yakalamaya müteveccih ipuçları
Karalamak, eğreti anları yakalamanın kuvvetli fakat yoludur. Yazdığınızda yaşamın kısacık anlarını başkalarıyla paylaşılabilecek biçimde ölümsüzleştirebilirsiniz. İşte eğreti anları yazarak paketlemek amacıyla eksik gerekçe:
- Ayrıntılara özen edin. Geçici fakat ile alakalı yazarken ayrıntılara özen almak önemlidir. Hangi gördünüz, duydunuz, kokladınız, tattınız ma hissettiniz? Hangi büyüklüğünde spesifik olursanız yazınız o denli cevval efendim.
- Duyusal dili kullanın. Geçici fakat ile alakalı yazarken okuyucularınızın bu hatıra oradaymış benzer biçimde deneyimlemelerine destek gezmek amacıyla duyusal fakat anahtar kullanın. Bu anın görüntülerini, seslerini, kokularını, tatlarını ma duygularını detaylı bir şekilde anlatın.
- Bulunan olun. Geçici fakat ile alakalı yazarken bu tam mevcut gezmek önemlidir. Geçtikten sonraki ile alakalı yazmaya çabalamayın. Bunun adına, hatıra yaşanırken yakalamaya çalışın.
- Anın akmasına cevaz verin. Andaç muhtemelen fakat kalıba sokmaya çabalamayın. Anın organik akışında akmasına cevaz verin ma aklınıza geleni edebiyat.
- Düzenlemekten korkmayın. İlk taslağınızı yazdıktan sonrasında onu düzenlemekten korkmayın. Lüzumsuz kelimeleri çıkarın ma yazınızın aleni ma saf olduğu için güvenli olun.
Işte ipuçlarını izlem ederek eğreti anları yazarak yakalayabilir ma bu tarz şeyleri başkalarıyla paylaşabilirsiniz.
VII. Geçici anları yazarak yakalamaya müteveccih ipuçları
Karalamak, eğreti anları yakalamanın kuvvetli fakat yoludur. Yazarken dönemin fakat anını dondurup başkalarıyla paylaşabilirsiniz. Ek olarak yazmayı, fakat ile alakalı düşüncelerinizi ma duygularınızı çıkarmak amacıyla dahi kullanabilirsiniz.
İşte eğreti anları yazarak paketlemek amacıyla birtakım ipuçları:
- Ayrıntılara özen edin. Hangi görüyor, duyuyor, kokluyor, tadıyor ma hissediyorsunuz?
- Yaşadığınız duyguları anlatın. Hangi hissediyorsun? Şu iyi mi reaksiyon veriyorsunuz?
- Yazılarınızın akmasına cevaz verin. Muhteşem olma hikayesinde endişelenmeyin. Aklınıza geleni yazmanız kafi.
- Yazınızı sonrasında düzenleyin. Düşüncelerinizi yazdıktan sonrasında dönerek yazınızı henüz heybetli ağıl getirecek biçimde düzenleyebilirsiniz.
Karalamak, eğreti anları yakalamanın ma bu tarz şeyleri başkalarıyla paylaşmanın mükemmel fakat yoludur. Işte ipuçlarını izlem ederek yaşam boyu sürecek abdar ma manidar yazılar oluşturabilirsiniz.
Geçici anları müzikle paketlemek amacıyla ipuçları
Küy, eğreti anları yakalamanın kuvvetli fakat yoludur. Fakat hava hissi görüntülemek, duyguları uyarmak ma hikayeler bahsetmek amacıyla kullanılabilir. Müessir kullanıldığında küy, eğreti fakat anın henüz manidar ma sürekli bulunmasına destek belki.
Geçici anları müzikle paketlemek amacıyla birtakım ipuçları:
- Şu amacıyla doğru müziği seçin. Seçeceğiniz küy türü, görüntülemek arzu ettiğiniz cankuşu haline ma bahsetmek arzu ettiğiniz hikayeye asılı olacaktır.
- Fakat hava hissi görüntülemek amacıyla müziği kullanın. Küy sahneyi alıştırmak, cankuşu ıssız görüntülemek ma tansiyon görüntülemek amacıyla kullanılabilir.
- Duyguları uyarmak amacıyla müziği kullanın. Küy insanları sevinçli almak, bedbahtetmek, gazaplandırmak ya da korkutmak amacıyla kullanılabilir.
- Öykü bahsetmek amacıyla müziği kullanın. Küy, kelimelerin anlatamayacağı biçimde hikayeler bahsetmek amacıyla kullanılabilir.
Işte ipuçlarını izlem ederek, eğreti anları hem manidar bununla birlikte sürekli bir halde paketlemek amacıyla müziği kullanabilirsiniz.
Geçici anları sanatla paketlemek amacıyla birtakım ipuçları:
- Devamlı değişen ya da gelişen fakat mevzu seçin. Işte açan fakat çiçekten, oynayan fakat çocuğa büyüklüğünde rastgele belki.
- Mevzunun değişik taraflarını paketlemek amacıyla muhtelif medyalar kullanın. Sözgelişi boya, resim ya da tüzük kullanabilirsiniz.
- Cereyan ma enerji hissi görüntülemek amacıyla değişik teknikleri kontrol edin.
- Kuralları çiğnemekten korkmayın. Yer mühim anın özünü görsel olarak cazibeli bir halde yakalamaktır.
Faydalı bulabileceğiniz birtakım kitabiyat şunlardır:
Sual: Geçici nelerdir?
C: Geçici fakat , zamanla gelip eğreti ma çabucak sabık fakat andır.
S: Geçici anları paketlemek niçin önemlidir?
C: Geçici anlamış olur genellikle hayatımızın maruzat manidar ma unutulmaz anlarıdır. Onları paketlemek onları henüz net hatırlamamıza ma onlara henüz vakit kıymet vermemize destek belki.
S: Geçici anlamış olur iyi mi yakalanır?
C: Geçici anları yakalamanın birnice yolu vardır:
- Fotoğrafçılık
- Video
- makale
- Küy
- Konuşma
0 Yorum